.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اقدامی خدا پسندانه ؛
اهدای پوشاک به نیازمندان از سوی اتحادیه صنف پوشاک شهرستان ساری
شمال نیوز: اتحادیه صنف پوشاک مرکز مازندران، هر ساله و به‌منظور کمک و دستگیری از افراد نیازمند، در دو نوبت از سال و همزمان با بازگشایی مدارس و سال نو، اقدام به جمع‌آوری پوشاک نو از کسبه‌های داوطلب تحت پوشش خود و در اختیار قراردادن آن به شهروندان بی‌بضاعت می‌کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مازند اصناف هر ساله سنت حسنه ای به قدمت سه دهه، از سوی اعضای اتحادیه صنف پوشاک ساری احیا می شود که قابل تحسین است.

 

بر اساس این گزارش، اتحادیه صنف پوشاک مرکز مازندران، هر ساله و به‌منظور کمک و دستگیری از افراد نیازمند، در دو نوبت از سال و همزمان با بازگشایی مدارس و سال نو، اقدام به جمع‌آوری پوشاک نو از کسبه‌های داوطلب تحت پوشش خود و در اختیار قراردادن آن به شهروندان بی‌بضاعت می‌کند.
 

این گزارش حاکی‌است در هفته اخیر نیز، طرح جمع آوری پوشاک نو از واحدهای صنفی پوشاک ساری، به‌مناسبت سال جدید انجام و هم‌اکنون نیز در محل این اتحادیه، در حال توزیع به نیازمندان می‌باشد.

این اتحادیه به‌پشتوانه قدمت 30 ساله این سنت خداپسندانه، با برقراری تعامل نزدیک با ارگان‌هایی نظیر مدارس، بهزیستی، کمیته‌امداد و موسسات خیریه نسبت به شناسایی مستمندان واجد‌الشرایط اقدام می‌کند و پس از اهدا لباس به متقاضیان نیز، پرونده‌ای برای هر نفر تشکیل که جهت اهدا لباس در نوبت‌های بعدی با آن‌ها تماس حاصل می‌شود.
 

محمدرضا صحافی رئیس اتحادیه پوشاک در خصوص مدت زمان انجام این طرح به خبرنگار ما گفت: این طرح که از 18 اسفند سال جاری آغاز شده است تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و خانواده های نیازمند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 13 به دفتر اتحادیه مراجعه کنند.


وی گفت افراد متقاضی تنها با اخذ معرفی‌نامه مکتوب از سوی این مراکز و تحویل آن به دفتر اتحادیه، پوشاک مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است در سال‌جاری، بیش از دو هزار دست پوشاک از سوی کسبه این اتحادیه، اهدا و جمع‌آوری شده است.

آری، به‌راستی‌که چنین کاسبانی، دوستان حقیقی پروردگارند؛ باشد که شاهد گسترش این سنت، در میان سایر صنوف باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صمدی 25 اسفند 1395
بنده سالهاست که آقای صحافی را می شناسم انسانی خیر ، اخلاق مدار ، و دلسوز می باشد اگر بقیه صنوف مثل آقای صحافی با این قشر همکاری کنند آیا واقعا در ساری نیازمندی وجود دارد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.